Skrivet av: dreamalive | februari 22, 2008

Hurray!!!!!!!!!!

Big celebrations yesterday!!!
Happiness, Joy and Greatness!!!

Spirit did shit on deck yesterday during the sailing!!!

The party went on til late in the night, and we invited our neighbours on Peter Pan for wine and beer, and ate some great food after a full day at sea. The morning was dark and rainy, but turned out to be a sunny evening in Gandía, with a yellow fullmoon over a endless, wide beach with the softest sand.

Spirit was somewhat surprised with our reactions of joy and loud happy cheerings,
but kept cool and enjoyed the party with his sunglasses on.

Today we continue out to the point of the cape, Cap de la Nao, that seperates Costa Dorada from Costa Blanca. Hoping to catch up with WestMonsun. Sun is shining again.
 


Responses

  1. duktig vovve!

  2. Hej familjen!
    Det var ett tag sedan jag skrev nu, men här är jag. Fortfarande väntar vi spänt på vår bebis och det är ju spännande. Idag ska jag jobba några timmar men annars går jag här hemma och fixar allt som bara MÅSTE bli klart innan han tittar ut…🙂

    Här hemma har våren kommit så smått och jag njuter av snödropparna som har börjat titta fram. Det hemska är bara att fönsterna behöver verkligen tvättas. Man ser ju varenda liten fläck så fort solen visar sig. Men det kan det vara värt. Ska försöka klättra upp och tvätta ett par nu på förmiddagen. Ska ställa mig på den hemska vågen hos barnmorskan idag, tydligen någon sammanfattning av graviditeten idag. Kan tänka mig att den visar alldeles för mycket. Får verkligen hoppas att det rasar när lilla Lowe kommer. Annars kommer ni se mig springa runt som en galning i Kågeröd när ni är hemma igen…

    Nu ska jag tvätta fönster så ha det toppen och var rädda om er. Kom precis på att jag var ganska ego och skrev bara om mig själv i detta email… Men ni vet ju redan att jag tänker på er massor och bryr mig om er. KRAMAR


Kommentera

Kategorier

