Skrivet av: dreamalive | februari 6, 2008

Gapskrattat! Och varit glada att vi överlevde!

Så om ni nu sett Outsiders förstår ni hur jag/vi har det ombord på åtta meter, när jag har ett sådant ENORMT EXTREMT sexbehov och DESPERAT! TRYCKER MIN KROPP MOT SOVRUMSVÄGGAR! Skratt :-DDDD

Var jag inte botad från sexbehov och så kallat missbruk, så är jag ju definitivt det nu på båten kan jag säga. Rena jungfrun känns det som. Skratt :-DDD
(Observera gärna att det är skillnad på vad jag säger, och vad andra säger – särskilt om det är en kommentatör på Outsiders som säger det, efter att ha klippt freak-färdigt)…men vi roar oss åt tankarna på vad som sägs hemma i byn :-)))

Vi ska ut på havet igen om en liten stund och jag hinner -återigen- inte skriva så mycket.

Vi hade en väldigt obehaglig dag på havet i måndags när väderleksrapporten inte stämde riktigt med vad vi möttes av en timme efter avfärd. Det tog oss fem hemska timmar att lyckas ta oss in i närmsta hamnen.

Och nu ska vi ut igen. Det är som med förlossningar, efter ett tag har minnet möblerat om och man ger sig på det igen.


Responses

  1. Hej Jenny!
    VAr tvungen att kolla nätet i måndags när du skrev om Outsiders och precis som du så skrattar jag när jag tänker på vad som sägs runt om just nu… Det är ju lite charmen att bo här. Själv är jag den mest blyga människa som går i ett par skor så att jag gillar er så mycket är ganska roligt. Men man dras kanske till sin motsats. Ni är i alla fall underbara och jag måste medge att de tavlorna som visade var vackra. Vi vill så gärna köpa en tavla av dig i framtiden. Kanske inte en ”sextavla” men något annat vackert. Nu ska jag baka några kärleksmums. KRAMISAR och Tiago tack för ditt email. Jag ska snart skriva tillbaka.

  2. Vad kul av känna att ni finns,

    … Att Dundra in på er homepage,

    … Att Vara i tanken med det ni gör tillsammans.

    Jag har varit med om en jätteresa, olagligt i cockpit vid landning i new york, lagligt och lägligt i nuet vid workshop i tantrisk sexualitet nära central park och (o)lycklig! dans med självet här på option.org

    Och DÅ är det så fint att se att ni dansar på i er resa! I detta nu, all min mustiga kraft glatt åt er ägnad!

    Älska det stormande havet!
    Älska ”problemen”!?


    Japp Pontus här älskar vi det mesta, eller så älskar vi att inte vara överens om vad vi älskar, men det lyckas vi oxå älska ibland😉.
    Du låter mustigare och mustigare för varje gång, ska bli spännande och roligt att träffa dig igen🙂. J


Kommentera

Kategorier

