Skrivet av: dreamalive | december 18, 2007

Portugal nästa!

Hej hej!

Imorgon åker vi till Portugal! Känns väldigt overkligt… Att bo i hus igen, ett tag i alla fall..😛 Vi fick ju en lite försmak på bo-i-hus-livet häromdan när vi var och hälsade på hos mammas kompis Jorm och hans mamma Ann-Sofie.

Urmysigt! Det huset var bara så fiint! För att inte tala om människorna i det! Det var jättekul! Mamma, pappa, Jorm och Ann-Sofie pratade till jätte sent… :0 =P

Riktiga lyxmiddagar fick vi också, jag tror aldrig jag har varit så mätt förr! x)

Kram på er alla och God Jul!!! <3<3<3<3

// Tassa

Pappa tittar ut över Jorms och Ann-Sofies dal på morgonen:


Responses

  1. Heej Tassa !❤
    Fatta hur mkt jag saknar dig!! Haha, skönt och bo i hus igen när ni kommer till Portugal🙂 Skickar snart min julklapp till dig, jag lovar😀 Får jag öppna julklappen du skickade till mig innan jul, eller ska jag vänta ?😛

    Pussar å kramar, Livia <3<3 Goo jul till alla förresten😀

  2. Hej Jenny !!

    hoppas ni har det bra jag har inte hunnit gå in på din blogg förenns nu..😦 men jag tänker på er varje dag och jag ska hälsa till er alla från skolan… jag har kvar teckningen du gjorde till mig den hänger fint inne på rummet😀 men du får komma tillbaka nu alla saknar dig och vi vill att du ska komma och hälsa på när du har kommigt tillbaka men jag hoppas att den stora resan är härlig kram/ Caroline och skolan:D


Kommentera

Kategorier

