Skrivet av: dreamalive | november 15, 2007

Oliver och lite sånt :P

Hejsan!😀
Nu är det så här att jag har blivit galen i gröna oliver! xD
Japp, helt sant, jag äter oliver till nästan allt…  Fattar inte riktig var jag har fått den plötsliga vanan ifrån…
Nu fick jag precis datorn i knäet… Det blåser ganska mycket och båten lutar…😛
Ja det jag egentligen skulle berätta här var att häromdan när jag och pappa väntade inne på ett café (familjen hade beställt mackor) så såg vi en bit av ett sånt där program där man vinner pengar. En tjej hade klarat alla frågor hittills och hade bara en fråga kvar som var värd 40.000 €uro. (Ca.400.000kr.) Frågan är (om man översätter till svenska) : Vilken är sveriges huvudstad? Svarsalternetiv: 1.Bryssel 2.Helsingfors 3.St.Petersburg 4.Stockolm .  Hon svarar: Helsingfors (!) och förlorar 40.000 €uro!!! Helt otroligt! x) Vem känner inte till Stockholm!!!😛
Ja, nu ska vi äta. Puss på er alla!
//Tassa<3<3

Responses

  1. Hej vännen!
    Tokig i oliver kan man ju vara, jag är gravid tokig i risgrynsgröt… Det är min lunch var eviga dag just nu. Ja hur kunde dem missa Stockholm? Konstigt att det inte kom en fråga om KÅGERÖD. Världens mitt punkt! Ha det bra vännen! Kramis Therese


Kommentera

Kategorier

