Skrivet av: dreamalive | september 30, 2007

Ojsan… :-)

Idag firade vi Tassas födelsedag med sång och presenter på Siska :-),
och nu firar vi egentligen vidare med internet och Skype till Tassa  på …McDonalds…, men
Livia var förvånad att vi firade Tassas födelsedag idag den 30:e september,
och då fick vi ont i magen av skrattkramper när vi förstod att det är imorgon det är den 1:e oktober,
då Tassa fyller år……!!!
Så nu får vi fira en gång till imorgon, men kommer att vara på väg ute på Rhône, mot Viviers innan Avignon, så ring på 0046-705-24 90 85, om ni vill gratta henne på Rätt dag..!
Passar på att gratta alla andra vågar som fyller år i dagarna;
Först grattis igen till FELIX som var här och hälsade på oss igår med hela goa familjen! Tack för alla fina presenter, och för att vi fick äran att få ert besök, och för en skön dag och mysig kväll!
GRATTIS TILL SARA, SOPHIE, MATTIAS, ENRICA, KIKAN, BARFOTA-RALF, MIN PAPPA WILLIE, MIN SVÄRMOR ZÍ-ZÍ, och uppdatera mig om jag missat någon kär våg så att jag lär mig när alla fyller år!!!
Skriver inte mer nu, för vi ska fortsätta fira Tassa som planerat🙂
Och sedan en gång till imorgon..!

Responses

  1. MASSA GRATTIS TASSA!!!😀

  2. Happy birthday Tassa! Heard you had a god day yersterday and i hope you have an even better one today! Lots of kisses to you!

  3. GRATTIS till världens bästa TASSA!!!
    Det var toppen att prata med er igår! Jag saknar er varje dag och snart ska jag skriva ett långt email. Blev så glad att du sa att du kan hjälpa till att passa bebisen, det är super. Kan nog behöva få all hjälp som finns. Idag bakar jag kanelbullar för fullt, för det är kanelbullens dag på torsdag. Då ska jag fira det men idag firar jag dig med att äta en pinnglass och se på TV. Massor av kramar från Therese

  4. Grattis TASSA
    Måste va bästa sättet att fira sin födelsedag,både skype o hamburgare.Låter som ni gör värsta resan. hela fam Dahlberg säger hipp hipp huraaaaaaaaaaaaaaaaaa huuuuuuuuuuuuurra huuuuuuuura huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurraaaaaaaaaa. Cool running D

  5. Tack så mycket alla😀
    //Tassa

  6. Grattis på din dag Tassa! / Cicci, Jocke, Winston, William och Charlie

  7. Grattis från oss i Baggetorp också
    Lucaz Felix Saga och Cornelees (Barnen)

    Och Pontus Och Sara förstås( Föräldrar)

    Och Nemo(Puli) Samt Nenna, Speedy och Daniel(Huskatterna)

  8. Hej söwtaste Tassa🙂 <’33 Massa grattis i efterskott, vårt internet har varit helt cp, så jag har inte kunnat skriva till dig😦 Men grattis i efterskott igen🙂 Puss å kram // Ola- nörden

  9. Ville bara hälsa och hoppas att ni har det bra.

    Kramar!


Kommentera

Kategorier

