Skrivet av: dreamalive | september 15, 2007

McDonalds…igen

Nu har vi kommit till Chalon-sur-Sâone. Vi sitter på McDonalds internet igen… Det är slut med små kanaler för oss nu. Nu gäller floden Saône och sen Rhône.
Vi har U-N-D-E-R-B-A-R-T väder! Man blir helt stekt… O___o
Jättebra att ni som skickat grejer till posterestante berättat det så att vi inte åker innan grejerna har kommit😛
Jag tror att vi kommer till McDonalds imorgon igen…
Tassa<3<3
PS! Pappa har köpt en ny mobil (som funkar) och det går att ringa oss på de vanliga mobil numren. ( Mammas mobil kan ta emot samtal och sms.) DS

Responses

  1. Mmmm…kul att höra att ni har fantastiskt väder, det har knappast vi här hemma…usch vilket rusk!
    😀

  2. Hej mina favoriter!
    Jag är så ledsen att jag inte har skrivit på så länge. Men jag skickar ett email till dig Jenny! Men kom ihåg att ni är bäst och jag saknar er.


Kommentera

Kategorier

