Skrivet av: dreamalive | augusti 9, 2007

Bio på Franska

Här i Frankrike översätter de alla filmer till franska, så igår såg vi på Harry Potter och Fenixorden, på FRANSKA..! Det enda som gjorde att jag fattade var att jag lyssnat på CD:n.. Den var ganska bra, men boken var bättre.. Inte konstigt eftersom de måste passa in en historia som är tillräckligt lång för att fylla 29 CD:s, på en 2 h film! Då finns det inte en chans att få med alla detaljer.

Sorry att jag inte skriver så mycket och att detta inlägget blir så kort..😛

Tassa <3<3


Responses

  1. Hejsan Tassa🙂 Låter lite kul att kolla på Harry Potter på franska. Haha. Tur att du fattade lite i alla fall, jag hade inte fattat ett skit .. Hehe. Saknar dig så otroligt sjukt mycket !! Saknar resten av din familj oxå. Jag ska kanske åka till Malmö å kolla på Ola den 18 aug. Men det e svårt å övertala mamma, för hon vill inte köra dit. Men jag älskar ju Ola så sjukt mycket, så jag måste komma dit😉

    1000 pussar å kramar, // Livia <33

  2. Hejsan Livia😀
    Saknar dig så mycket!! Vi är i Paris nu!:D
    Idag ska vi se Eifeltornet, Notre Dame etc. Idag ska ja också köpa en present åt dig..🙂 Imorgon ska vi till Louvre och kolla på Mona Lisa och sånt🙂
    Hoppas du får åka och kolla på Ola.. O__o Fast det är ju ännu längre till Malmö från Båstad..😛
    Har ni internet nu?? Kan du logga in på msn ikväll då??

    Pussar och kramisar från Tassa<3<3

  3. Allt det där om Notre Dame och Eiffeltornet och det, det håller vi på att läsa om i franskan🙂 Vår fransklärare e jättesnäll😉 Jag fick inte åka å kolla på Ola😥😥 Klart jag loggar in på msn ikväll😛😀 Jag har såå mycket å berätta, och längtar efter att prata med dig såå mycket !! Och jag vill höra ALLT om frankrike (allt annat oxå för den delen):P

    Pussar å kraamar från Livia <33

  4. Ok😛
    Sorry att jag inte va på msn…Jag kanske kan komma in ikväll..? Haha, jag e jobbig xD Internetet når inte till där vi har båten så man måste stå längre ner på bryggan och det regnar nästan hela tiden.. :S Men ikväll ska jag försöka komma in på internet även om det regnar.

    Puss Puss // Tassa<3<3


Kommentera

Kategorier

