Skrivet av: dreamalive | juli 28, 2007

Från Tiago till Adrian

Heeeeeeeeeeeeeeeeej Adrian!!!!!!!!!!!

Tassa slår mig faktiskt en hel del, så den frågan hade du rätt p.

Spirit trivs väldigt bra, och flippar då och då!

Jag har inte ramlat i plurret.

Jag har inte fiskat fisk, men massor av krabbor med mitt krabbspö.

Jag har sett tumlare och sälar🙂.

ByeBye

(Kommer du och hälsar på när vi kommer längre söderut?!)

(Tiago är inte så förtjust i att blogga, men vill gärna få er nya adress så att han kan skicka ett vykort . Skicka den till hans mammas mailadress🙂. Tiago är knappt på internet men hans hotmailadress är tiagoavmidgard@hotmail.com )

TILL ANA FRÅN JENNY

Tänker på dig varje dag och saknar att prata med dig. Längtar efter att kunna prata länge med dig igen. Con amor, Jenny

 


Kommentera

Kategorier

