Skrivet av: dreamalive | juni 2, 2007

Sista Tjejkvällen

Jag och mina kompisar Livia, Sanna och Pernilla hade sista tjejkvällen igår.. De senaste månaderna har vi haft tjejkvällar varje helg eftersom jag så snart ska åka. Nu är det bara en vecka kvar. Vi åt pizza och gick omkring i byn till ganska sent, sen sov vi i tält i Pernillas trädgård.. xD  På morgonen gick Pernilla till stallet medan jag, Livia och Sanna sov vidare. Sen klockan 10 kom Pernilla och väckte oss med frukost. Vi blev jätteglada. (Såklart)  Det var en jätte bra tjejkväll!

Tassa<3<3


Responses

  1. Jag vill önska er alla fyra en super resa. Jag kommer sakna er tok mycket allihop. Ni är sådana underbara människor som man bara kan tycka om. Jag kommer läsa så mycket här som jag bara kan. Jag ska verkligen hålla mig uppdaterad. Kramis till er från fröken Therese

  2. Hej Therese !
    Kul att du läste och tack för kommenterade mitt inlägg😀

    Puss
    Tassa

  3. Hej Therese!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera

Kategorier

