Skrivet av: dreamalive | juni 1, 2007

Jenny Trött Jenny Spänd

Skapad av Jenny söndag, maj 13 2007 12:57:09
Så trött att jag skulle vilja sova ända fram till avseglingen!

Jag känner igen det här. Kom jag på för en kvart sedan. Det hände framförallt inför resan till Venezuela, då jag skulle vara borta ett år på en kontinent där jag inte kände någon enda alls.

Jag biter ihop med allt som ska genomföras, och till slut spricker det igenom. Men det har det inte gjort ännu, och jag är så sammanbiten, rakt fram, att jag absolut inte kan tänka mig några splittrande gråtscener. Även om det säkert är det jag behöver mest. Eller sömn. Sömn vill jag ha.

Målar och säljer tavlor in i det sista. Kommer en kund hit i dag och ska titta på några stycken.

Ska göra klart dem nu. Och städa hela huset. Igen.


Responses

  1. Skapad av Jenny Nöjd söndag, maj 13 2007 20:13:37

    Hann städa huset tack vare underbara människor som inte kommer på pricken i tid!

    Sålde två tavlor!

    Pengar och ett rent hus!! Här ska njutas!
    🙂🙂🙂

  2. Skapad av christina Olsson onsdag, maj 16 2007 13:17:01

    Vilket äventyr ni ska ut på, kan inte låta bli att bli lite avensjuk. Jag minns seglingen mellan Australien och NZ,1984, hade då aldrig seglat förrut. Jag blev VÄLDIGT sjösjuk första dygnet, men sedan fick jag båtben och bara njöt. Vi var 3 på en 11m segelbåt. Man blir liksom ett med naturen och får tid att umgås. Man kan känna sig både mycket liten och mycket stor till havs.

    Jag önskar er lycka till och är helt säker på att alla kommer att trivas med det nya hemmet.

    mvh Christina från Rävhallahus


Kommentera

Kategorier

